Na 7 dagen nog geen hielprik
Is er 7 dagen na de geboorte van je kind nog geen hielprik gedaan?
Neem dan contact op het RIVM-DVP (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu -Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma`s
)-kantoor in jouw regio.
Je vindt de contactgegevens hieronder.
Algemene vragen over de hielprik
Heb je vragen over de hielprik?
Neem dan contact op met je verloskundige of met het RIVM-DVP-kantoor in je regio.
Je vindt de contactgegevens hieronder.
Vragen over de hielprik van je kind
Bel je met het RIVM-DVP-kantoor voor informatie over de hielprik van je kind?
Om informatie te kunnen ontvangen, heb je jouw BSN (Burgerservicenummer
)-nummer en het BSN-nummer van je kind nodig. Ook heb je het hielprikkaartnummer nodig. Het hielprikkaartnummer vind je rechts boven op de envelop die de screener, na het uitvoeren van de hielprik, aan je heeft gegeven.
Regiokantoor RIVM-DVP (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu -Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma`s ) Noord-Oost
(Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland)
Postbus 7020
8007 HA Zwolle
088-6898951
dvpnoordoost@rivm.nl
Regiokantoor RIVM-DVP West
(Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland)
Postbus 654
2700 AR Zoetermeer
088-6898931
dvpwest@rivm.nl
Regiokantoor RIVM-DVP Zuid
(Noord-Brabant, Limburg en Zeeland)
Postbus 4151
5604 ED Eindhoven
088–6898941
dvpzuid@rivm.nl
Heb je een klacht?
Heb je een klacht over de uitvoering van de hielprik? Neem dan contact op met de organisatie die de hielprik heeft uitgevoerd.
Heb je een klacht over de hielprik in het algemeen? Volg dan de klachtenregeling van het RIVM.